Martin Bodén -

Nu ni..då kör vi en comeback om en vecka då!

Efter ett smärre blogguppehåll på ca 1 månad kan jag nu komma med det beskedet som hela svenska folket har väntat på att få höra, stoppa pressarna för bloggen har fått ett datum för comeback!!

Nästa måndag kommer jag att..kanske inte vässa mina fingrar men iaf mjuka upp dem en aning för att sedan sätta mig ner och kladda ner ett första inlägg i raden av en mängd inlägg framöver som förhoppningsvis ska få den där stenen som ni alla går och bär på över detta att falla!

Så boka av alla planer till nästa måndag för då rullar vi igen gott folk, förhoppningsvis med ett lite annat skal på bloggen oxå...design som det kallas här i världen, skal är något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback