Martin Bodén -

Onsdag 27 December


Tja!


Idag hade ja bara tänkt att bertätta ett tips till alla! gå aldrig förbi prellens hus vid klockan tolv asså :P hahha de va  inte nådigt vad jag blev rädd där asså :P
Nu undrar säkert ni vad ja vart rädd för men de tänkter ja inte berätta men ja kan säga att vi spran som aldrig förr iaf :D haha.

har inte varit så rädd sen ja åkte svarta backen i romme med mina snowblades förstå gången ja nånsin åkte skidor :P haha

Igår var jag som sagt ute och gick med lilla jorre! stämmning! och JA jag blev lika förvånad som er när ja insåg att hon inte hade växt en milimeter sen sist jag såg henne! hahaha men hon ä lika rolig för de!!
men de va iaf jävligt kul att träffa dig syrran va!! :) även om du ä lättfrusen :D
152732-5

Annars så har ja fått världens finaste juklapp idag ifrån min lelle :D <3 en as fin tröja va!!

Och idag och imorn så ska ja spendera dagarna med lelle underbart mys! <3

Men vi hörs väl!

ha de fint

tja!


                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback