Martin Bodén -

Jävla bra humör på de!

Var ett tag sen jag skrev blogg nu va men idag har jag faktiskt varit på ett jävla bra humör hela dan asså! det har varit fint!
Kan det kanske vara för den där otroligt lilla sovmorogonen som jag fick imorse eller kan det vara för att mina nya jeans är så sjukt snygga? ja nått är det iaf

Idag har jag då varit i skolan då först va segt men ändå roligt på nått vis :S

sen så träffad jag josse och det var inte igår det var rikigt kul att träffa henne och snacka lite gamla minnen och gå och förbränna lite dock så slank det ju ner en marabou oxå men det gick vi bort sen ;)  haha.
men det var riktigt kul som sagt att träffa dig jorre :D <3

image31






Japp annars så är resan till Grekland i sommar bokad nu och det känns ju bra.



Det blir jobbigt i längden.

Älskar dig lelle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback