Martin Bodén -

Fest och akuten

jahopp

helgen såg ut att bli rikitgt lyckad fram tills idag :P haha

iaf

i fredags så var jag iväg på match lite segt men det funkade.

igår så var det då fest hemma hos min kära vän kasken riktigt rolig kväll måste jag säga!! det var ett tag sen man hade så sköj! träffade mkt roliga människor faktiskt , måste göras om kasken,.... kvällen avslutades med kebabbaren :D mkt fint sätt sen åkte jag o lelle hem till mig o sov va.

idag så vaknade jag och lelle upp bakfulla vid kl 1 typ gick sedan och satte oss och kollade på tv
får as ont i bröstet och i hjärtat och kan typ inte andas så det bar av till akuten... kom in direkt och fick hjälp tog en massa prover o skit... satt o körde in en nål i armen 58 gånger blandannat. så idag har jag suttit ett bra tag på akuten med min kära flickvän och min mamma och väntat.
de kom fram till att jag hade nån muskelinflamation i bröstet. inget jätte farligt men ont gör det!!

ajja nu sitter jag här och kollar på när lelle försöker hålla sig vaken! det går inte så bra ;) haha.


Har förövrigt lite dåligt samvete för att jag tänkte så om henne va fn folk kan faktiskt förändras och det är ju verkligen bevisat nu måste jag säga .... kan bara säga sry asså!


jag älskar dig ellinor jävligt mkt! <3<3



 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback