Martin Bodén -

Helg och Bowling

152732-20


I helgen blev det som sagt seven det var väl lite sådär faktiskt trodde att det skulle bli roligare iallafall.

men men

Igår så var jag och jagade sommarjobb då tror du jag fick nått? nej sprang runt som en turist men jag ska tydligen lämna in cv och skit får väl trixa ihop nått.

idag var det bowling som gällde på idrotten då så vi gled ner till bowlingen och körde igång´. och det gick ju fint! ;) vann? men coolast var nog att marcus tog i så mycket så att hans byxor sprack! haha smidigt

Förövrigt så har jag fått min tröja nu den var faktiskt jävligt snygg tycker jag så jag ska nog behålla den!

OCH imorn är det ju alla hjärtans dag och allt.

helgen har ju varit helt ok !

men nu är det inte långt kvar tills lov heller jag längtar grymt mkt till nästa vecka!!

ÄLskar dig Lelle <3 krya på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback