Martin Bodén -

LazyBoy

                                                        152732-4

Vart tog lovet vägen?


det gick jävligt fort tycker jag faktiskt! men det har varit jävligt roligt och skönt lov ändå! ... jag har mest varit hemma och slappat och varit med Lelle och träffat lite kompisar.

Och helgen har varit jävligt rolig och trendig!...

I Lördags så var jag och Lelle på hockey och kollade på LHC va slutspel nästa!! sen så drog vi hem och slappade lite framför tv.n!

I Söndags så slappade vi bara!!

idag får vi se vad som händer jag ska iaf till ikano efter skolan och lämna tillbaka en grej känns otaggat!


känns ju lite små träligt att fortfarande inte kan träna tack vare min jävla inflamation i bröstet!! känns lite tråkigt faktiskt..


känns jätte träligt att lovet är slut och att skolan har börjat igen det enda som man har att se fram emot nu är att vi ska till sthlm V.11

´
Lite slappt på bloggfronten på sistonde!


Ha det fint! / LazyBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback