Martin Bodén -

Måndag 22 Januari

152732-16

Tja!

Idag har det varit en riktigt rolig dag i skolan asså :D haha hela dan.

Sen har jag även gjort om lite mer i bloggen men det ska göras om mer så det ska inte se ut såhär för den som undrar ajja...

Idag i skolan gled man ner som vanligt o trodde att det skulle bli en tråkig dag men inte då ... för redan på matten som vi hade första lektionen började marcus att prata om hur man kan göra för att svimma :D haha och då var vi ju såklart tvungnga att testa det. hahah det var ruskigt kul att se hur  dem höll på asså :P haha
och cassandra stönar när hon svimmar det var oväntat! hahah

sen bar det av till milano för lite pasta då och då vart vi nästan överskörda men som tur var rädde britta mig :P hahah

Annars så har jag förbannat ont i ryggen asså! har gjort nått jävla skit med den.


Men nu ska jag dra mig


Vill du kolla på filmen ifrån när vi svimade folk så gå då in på www.lunarstorm.se/Martin_b och klicka dig sedan vidare till prylar så ligger dem där.  ..                               OBS! länken syns ej men den ä här över!!

Vi hörs imorn du

Älskar dig lelle! <3

Tja


Kommentarer
Postat av: britta

det är klart jag räddar dig martin! hahahahahha fulast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback