Martin Bodén -

Onsdag 3 Januari - Bodils årskrönika 2006

jahopp då tänkte jag ta o berätta lite smått om år 2006 va!

De flesta skriver ju månad för månad och skriver hur mkt som helst men de är så jävla jobbigt att läsa så ja skiter i de jag skriver bara lite kort om vad jag tyckte om året ja orkar inte skriva exakt allt som hände heller.

Men jag kan ju säga såhär att under år 2006 hände det jävligt mkt!
Många dåliga saker , men en del bra saker oxå!

2006 såg ut att bli ett bra år när det hade gått ungefär 2 månader, men sen så började det hända en väldans massa grejjer och då menar jag inga bra grejjer!

det var ett par jävligt pissiga månadader då och då och ja kände bara att jag ville glömma allt jobbigt som hänt under de året.

Jag trodde verkligen att 2006 skulle bli ett pissår faktiskt.
Men året fick en bra start och en mycket bra avslutning!
Och där imellan var det lite sisådär till o från!
Mådde verkligen pissdåligt väldigt länge.

Det som hände mot slutet av året var att jag träffade Lelle - en helt underbar tjej som jag började gilla mer o mer o tillslut blev vi tsm.
och jag kan säga såhär att jag mådde verkligen dåligt innan jag träffade henne men hon fick mig att må så jävla bra och de får hon fortfarande! hon betyder jävligt mkt för mig. <3


Jag har ju också träffat många härliga människor under året. fått många nya trendiga vänner! :D
som dem i klassen va!


Men det som ja minns mest ifrån år 2006 är att det var de året som jag träffade Lelle <3


Så jag hoppas bara på att 2007 ska bli ett bättre år än vad delar av 2006 var!

Så God fortsättning på det nya året till er alla!

Älskar dig Ellinor Peterson<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback