Martin Bodén -

Tisdag 16 Januari

                             
                                      152732-12

Tja!

idag känns allt jävligt mkt bätte asså!

om man tänker efter så har det faktist varit en jävligt bra dag asså. förutom början av dagen då!

men men känns skönt att allt löst sig nu och jag kan väl även säga att jag har lärt mig en läxa.

Vissa människor är bara så jävla fulla av skitsnack så det blir nästan roligt att lyssna på!

haha ja fy fn asså ibland undrar man över vissa grejjer asså!!


kan folk förndras? nja verkar fn inte så :P


ajja skisamma idag har jag iaf varit i skolan sen har ja bara varit hemma o försökt lära mig jävla matte men det går piss asså fattar inte ett jota! så då blir ja på lite små dåligt humör faktiskt men men får väl se hur det går imorn prov o allt ju!


Jag är förövrigt grymt taggad till fredag v.11 !!!!

Ajja vi hörs imorn

älskar lelle <3

Tja!


Kommentarer
Postat av: Lelle

Fn vad bra att allt känns bra nu, jag håller med :D älskar dig jätte mkt älskling

2007-01-17 @ 08:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback