Martin Bodén -

Tisdag 9 Januari

                                          152732-11



Tja!

ja då har den förbannade skolan börjat igen då! gått två dagar nu och är helt jävla slut asså :P

Jävla pissigt schema att sluta halv 5 två dar i rad .

DOCK slutar vi 2 på måndagar men de ä ju DOCK bara i några veckor.

Usch fn vad jobbigt att behöva gå upp as tidigt och skit blir så sur :P

Annars har man förövrigt sovmorgon imorn!

men men skit samma nu va.

Igår och idag har det annars inte hänt så mkt har varit i skolan sen igår var ja o tränade då som vanligt. och idag skolan och sen när ja kom hem så har ja bara sovit..


Och imorn blir de skolan sen gym och efter det handbollsträning som vanligt då.


Annars kan jag ju oxå säga att jag tyckte att milla o ja dominerade mest på idrotten idag ja ... dock mest jag men ja de fattade nog alla ändå :D haha


förövrigt så finns det inte så mkt mer att säga va! kanske att ja hatar matte och att det känns jätte bra att ha prov i de på onsdag :P

men annars finns de inte så mkt att säga ne.


Joo jag kom på en sak! åke gled idag in med en lapp om närvo o skit ! sen kom rektorn o tog ett snack med oss! men vad mysigt! jag är grrymt laddad att veta hur mkt frånvaro jag har :P haha äre 99.9 % :D haha


ne då


Älskar Lelle! <3 ....  

Du anaar inte hur hård din bestraffning kommer att bli!! den kommer inte vara nådig du kommer inte kunna gå på 6 månader! 

haha :D                                                               


men vi hörs


tja


Kommentarer
Postat av: Lelle

haha oki ska jag inte kunna gå på 6 månader haha shit asså:P:P haha

2007-01-10 @ 08:17:52
Postat av: Lelle

Älskar dig med älskling, men jag tycker att du inte behöver ha så hård bestraffning:P

2007-01-10 @ 08:39:36
Postat av: DIN ÄLSKLING<3

sry för att du måste bestraffa mig:P haha men jag ville ha bestraffningen hehe det va därför jag gjorde dte haha :P älskar dig av hela mitt

2007-01-10 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback