Martin Bodén -

Lyckad kväll igår då.

           image29


Fest igår då ... det började och var tänkt som en grillfest men det var ju inte allt för kul där tycker vi inte så jag milla robin o totto drog vidare till någon fest vid Konsert & Kongress

och på vägen dit förlorade robin bland annat oskulden till tage, som vi ser härimage30


haha ajja men på den där andra festen som vi kom till var det lite blandat folk måste jag säga men vi lyckades ju ha rätt kul ändå :D dock var ju totto SÄMST på tv-spel sedan bar det av till rece där vi gick in i den såkallade kisssalen som dock luktade rök och sen åkte vi hem va...

det var faktiskt en jävligt rolig kväll måste jag då säga .... blev en hel del skratt och extra skönt var det ju att jag hade lånkalsonger på mig! haha

Skulle dock iväg på fest ikväll med men det blev inte så eftersom att jag var tvungen att ha handbollsmatch JÄTTE tidigt imorn men men man kan inte få allt!


Älskar min lilla honey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback