Martin Bodén -

Mp 3 torka!

Dagen började på iakano dit jag åkte för att lämna in min mp3 som har tappat livsglädjen... när jag väl lämnat in den fick ja chockbeskedet att den kommer troligen inte vara klar förräns den 20 november .. ja du hörde .. så nu är frågan hur ja ska klara mig utan mp3 så jävla länge.. som tur är finns mobilen ..

eftre chockbeskedet kände jag att jag behövde lite tröst så då fick det bli lite pasta på milano och det funkade faktiskt! ellpet tittade även in och satt med som stöd och tog några bilder ..

etter det så blev till att åka hem och träna lite handboll...  och nu sitter jag här ... hur slut som helst , ingen mp3 , och lyssnar på äckligt bra musik som jag har på datorn ...


Annars så har jag upptäck att Foo Fighters faktiskt är jävligt bra !

.....




image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback