Martin Bodén -

Att du aldrig tröttnar!!

Idag har jag ju kanske inte varit på mitt allra bästa humör men det är ju faktiskt inte så konstigt med tanke på hur jävla sjuk i huvudet du faktiskt är!  

Varför ska du springa omkring och hitta på en massa saker om mig?  .. bete dig som folk iställtet.
Blir ju bara så jävla trött på dig .. att du aldrig växer upp!

Annars så kan jag ju stolt säga att jag har fått handelsmaggan att le två gånger på en dag...utan att använda ett enda lyckopiller! eller bjöd ja på ett?

Hörs

tja.

Kommentarer
Postat av: Johanna

måste säga att jag gillar din slogan där uppe , även om det är lite halv plagiat ;)

Postat av: lelle

jag lider med dig martin , fattar inte hur hon fortfarande kan hålla på räcker det inte med att hon tracka oss när vi va tsm? nae hon måste ju hålla på efter oxå & ljuga så jävla mkt som man bara kan göra. asså hon skulle behöva rejält med stryk så att hon fattar någon gång. men vet du en sak jag tycker synd om dig som vart tsm med henne & vill du veta en till sak jag tycker att du ska vara glad över att jag inte är likadan :) du är min underbaraste martin<3

2007-09-03 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback