Martin Bodén -

En dag bland rånade banker och raggningsförsök.

Idag har det varit en händelserik dag även om inte jag var med om allt det händelserika så har det ändå hänt vissa saker som chockat mig väldigt mycket , jag talar förstårs om Millas otroligt övverskande trevlighet mot en gubbe när hon försökte inleda ett lite samtal (raggningsförsök) genom att önska honom en bra dag .. inte bara jag blev chockad utan även gubben som inte visste riktigt hur han skulle reagera på detta och flinade mest lite nervöst.

Annars så har det även rånats en bank här i linköping .. och det är spännande eftersom att vi befann oss på banken , dock en annan bank .. men vi var iaf på banken vid samma tid den rånades .. alltså vad .. det är spännande ! och tydligen så lyckades linnea att gå förbi precis förbi när rånaren åkte dit och tog en lite lyckobild och kommer nu få en massa pengar av aftonbladet , rätt orättvist tycker jag allt .. jag var faktiskt på banken samma tid som en annan bank rånades , det är väl lite mer spännande eller??

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA! Du var på fel plats, jag var på rätt! ;)

2008-04-03 @ 14:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback