Martin Bodén -

Helgen .. 18års fest på BQ

I lördags så var det äntligen daxs för Min och Linneas 18års fest på BQ ..

Kvällen började i en lokal här hemma i malmslätt där jag inte bara bjöd på bra musik (jo den var bra) utan jag bjöd även på godis chips och en massa skumpa , det var en trevlig förfest .

Sedan blev de till att dra sig in mot BQ . Det blev en sjukt trevlig kväll som spenderades en del inne i baren men mest på dansgolvet, där det var riktikgt trevligt !

Framåt klockan 3 så närmade det sig stängning och då ropar Dj killen ut att det här är sista låten och drar på en fruktansvärt oväntat lugn låt som gör att hela dansgolvet stannat upp .. glad som jag var går ja fram till han och skriker med ett leende:
- Sätt på nån låt med lite fart i för fan det är ju sista låten vi måste ju avsluta det här lite snyggt !!
Dj killen ler och säger ja .. och går därifrån . (utan att byta låt )

Sedan blev alla utslängda och då var de bara till att åka hem och runt halv 4 kom en förjävla nöjd kille med en sjukt snygg hatt på sig hem till sitt.

Är som sagt sjukt nöjd med kvällen det var en riktigt trevlig kväll med mycket trevligt folk  !
Sånt gillar vi !

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback