Martin Bodén -

Perfekt start på veckan med lite sol !

Det har varit en lååång dag idag men den gick faktiskt lite fortare tack vare att solen tog sig fram och bjöd på sig själv idag. riktigkt skönt , blev till att hänga en hel del under den faktiskt .

Blev även rätt så förvånad idag när vi på svenskan fick se nån form av mjukporr film som läraren tagit fram åt oss .. fortsättningen av den kommer på måndag.. spännande

Hade även löptest idag i skolan , gick bra gled in runt 9 min och kände mig hyfsat nöjd med tanke på att konditionen inte är vad den har varit .
Upptäckte sedan efter löpningen att det kanske är daxs att byta ut mina alldelles för små skor då mina strumpor var blodiga av naglar som gått av , och nej ja har inte långa naglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback