Martin Bodén -

Bakfylletankar

Söndag idag och det innebär att en hel vecka och en helg har runnit iväg .

Igår bjöd anna in till fest igen och det var en riktigt trevlig kväll som det brukar bli när hon bjuder in till fest , tackar vi för !
Idag har det inte hänt ett smack...

Igår bevisades även att de finns folk till allt ... hur man kan göra en sån grej?

___________________________________________________________________________________________
Har även fått en idé idag (blev lite inspirerad av lovisa)  .. troligen äre bakfyllan inom mig som talar och de blir säkert en stor jävla flopp av allting , men har tänkt såhär att varje söndag när man sitter framför sin dator törstig , trött , sunkig och bakis .. då kan man behöva något som piggar upp en och därför så tänkte jag slänga in ett eller två förbannat bra youtubeklipp varje vecka som man kan sitta och garva åt och glömma bakfyllan för en kort sekund .. förhoppningsvis så leder de även till att fler folk börjar supa ännu mer för att dem vet att dagen efter kan man ta sig en titt på min blogg där de bjuds på underhållning och botemedel mot baksmällan .



... jaha här kommer första videon då .. hmmm .. vilken jävla flopp ..
 Men ett jävla roligt klipp .




Bara för att det är premiär så slänger ja in ett klipp till .


Kommentarer
Postat av: lovisa

hahahahaha martin :)
Döp det till Söndagens bakisfräckisar ist så blire ännu bättre (och mer likt mig) ;)

2008-02-03 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback