Martin Bodén -

En onsdag bland nya jeans och engelska svenskar

Onsdag idag och det har faktiskt varit en ganska så bra dag .

Började med skola som vanligt , sen blev de till att träffa Matilda & josse en snabbis .. drog till carlings för att kolla jeans , ett carlings som inte var som de brukar vara för när jag stod där och kollade jeans kom killen som jobbade där fram till mig .. inget ovanligt tänker ni och de tänkte jag med ... tills han öppnade munnen och började snacka en massa engelska , chockad som ja var fick ja bara fram ett yes och han gick lite surt därifrån .
hittade sedan ett par jeans och killen kommer fram igen och börjar snacka en massa och för att inte skrämma honom med min skrämmande bra engelska så fortsatte jag med att säga yes och nicka på huvudet ,
det var ju inte de att ja inte fattade va han sa men hur fn säger man "hur mycket kommer dem här jeansen ungefär att töja sig" på engelska ? haha


det blev iaf inköp av ett par nya jeans och drog mig sedan hemmåt där de inte har hänt ett smack .. skönt !

Kommentarer
Postat av: Olivia

du kan ju säga " How much are these jeans going to stretch?" ;)

2008-02-19 @ 16:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback