Martin Bodén -

Beach 2012

Idag är det faktiskt en ganska så stor dag eftersom att idag är dagen då det bestämdes att jag skulle ta tag i träningen ordentligt och det började ju faktiskt riktigt bra med ett gympass idag med robban och kasken va . Och robban och jag har då bestämt oss för att vi ska verkligen ta tag i träningen och försöka gymma varje dag , med ett mål på att se ut som hulken runt 2012 ser det faktiskt väldigt lovande ut ! Eftersom vi är rätt ekonomiska och vill att det ska kännas rätt så ska vi provaträna gratis på lite olika ställen i några veckor först, eventuellt klä ut oss och provträna där några veckor igen sen haha . Dock är ju bastu ett måste !

Annars så är dag 2 i skolan avklarad och det känns fint . DOCK så känner jag att etetisk verksamhet kommer att bli mitt hatämne .

Har även fått in en hel dal klagomål på min design (dock från en och samma person dock) och då vill ja bara säga .. skicka gärna ett mejl eller något till skaparna av blogg.se och fråga vad dem tänkte på ! haha


Ha de mys .. lägg dig i en frys


Kommentarer
Postat av: britta

vilket bra rim du avslutade med. ehh :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback