Martin Bodén -

Oseriösa lärare som blir seriösa är inget för mig.

Nu har man då gått 3 dagar på den andra skolveckan efter lovet och börjar redan bli lite smått skoltrött faktiskt , och därför är det  tur att det kommer en stuidedag krypande nästa torsdag så att man iaf slipper skolan för en dag.

Och jag hatar onsdagar förövrigt för vi har lektioner precis hela tiden och det är ju inte direkt roliga lektioner heller. Och onsdagarna avslutas med lite engelska med världens mest oseriösaste lärare per som man aldrig vet om han skämtar eller är seriös eftersom han skämtar bort allting , även såna grejer som han kanske borde vara seriös över ... och ja idag hände nått helt otroligt som jag aldrig har varit med om förut , per blev seriösare än aldrig förr   ... ja ni hörde .. han blev till o med så seriös så att han skrek o slängde ut mig och kasandra från lektioen .. det enda ja såg framför mig var "plötsligt händer de" och bara väntade på musiken och att han skulle visa en trisslott med vinst på 1 miljon och förklara att det bara var en tv -reklam men NEJ så blev de inte istället fick ja o kasandra sluta lite tidigare och det är ju iuf aldrig fel så ja klagar inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback