Martin Bodén -

Sista dagen på lovet.

Idag är det då söndag och sista dagen på lovet ...  inte okej !

Lovet har ändå varit bra så jag ska inte klaga va ... istället för att klaga så smart som jag är så är det det bara att räkna ner till nästa lov som är om 32 dagar ! då har man ju iaf nått att se fram emot .

Och idag tog mig även en titt på vårat schema då .. jag har ju sett trevligare scheman om man säger så va .. känns ju mindre värt att ha en håltimme på 3 timmar varje tisdag och även en på torsdag .. fast de kan ju iuf vara bra för mig o robban va eftersom att vi faktiskt har lovat att ta tag i matten .. vill ju inte göra Ejje besviken !!

Annars så har även sista helgen på lovet varit bra tycker jag .. fest hos anna i fredags riktigt trevlig kväll med spel och en hel del snack om allt möjligt .

image104



Och så ett litet meddelande till en viss person som förmodligen inte ens läser min blogg men ändå ..

Stör mig på ditt beteende.. om du nu  ska ha flickvän kan du väl bete dig och stå för vad du gör mot henne istället !  (för de va ju inte första gången) och sen när du får veta att det är några som vet om vad du har gjort då gör du allt för att ingen ska avslöja dig .. ge mig en bra anledning till varför ja ska lyssna på dig o inte berätta .. jo här har du en, därför att du ska berätta de ! (och du ska nog inte vänta för länge för att här i malmslätt går de fort vill ja lova! ) 

Sådär då var de sagt .. ja ska inte lägga mig i de där för de finns roligare saker att göra ,ville bara säga det där.

Kommentarer
Postat av: Linnéaärbästingenprotest

Håller med totalt med detdär längst ner!

2008-01-07 @ 19:25:49
Postat av: lelle

handlar det om det som hände på nyår möjligtvis ??

2008-01-08 @ 09:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback