Martin Bodén -

Snart helg !

Idag har det varit studide dag och det har varit en dag som har varit lite upp och ner kan man nästan säga va .
Har varit en hel del tjafs om gymkort hit och dit men nu är det iallafall fixat och det känns ju lite extra fint sådär.

Men jag har ju inte bara varit lat idag .. även om mitt smeknamn på msn faktiskt är LazyBoy så kan även jag vara duktig ibland, för jag har nämligen pluggat samhällskunskap typ hela kvällen .. blir stolt över mig själv.

Imorn är det fredag igen och det känns bra för då har man en hel helg att se fram emot . och på kvällen ryktas det om bio , troligen blir de till att sitta och kolla på en talande isbjörn i en och en halv timme kan bli spännande .. nej men jag ska inte klaga för att den filmen kanske faktiskt är bra , man vet aldrig .

Kommentarer
Postat av: besserwissern

hördö lazyboy! hade du en trevlig STUDIDE DAG . he he heh he he


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback