Martin Bodén -

Bland inskrivningar och hån vid misslyckade klock-köp

Onsdag idag och jag har äntligen lyckats få tummen ur röven och bestämt mig för vilken körskola jag ska lägga mina pengar på.. det blev Franssons.. så dagen idag har spenderats på stan med nicke och förutom att boka in mig på en körskola så hade jag planerat att köpa mig en snygg klocka, hittade en liten rackare med en blygsamt prislapp på 33000kr men kände att en klocka som jag skulle behöva råna en bank för att ha råd med inte kändes rätt och begav mig därför den billigare avdelningen, där jag hittade en som var ett mycket bra pris men där det visade det sig att den första siffran bara inte syntes på prislappen och den blev genast dyr .. kassörskan hånade mig för att jag trodde att den var så billig och jag gick besviket därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback