Martin Bodén -

Årets första bad och troligen årets rekord i nysningar

Hänt en del viktiga saker sen sist jag orkade sätta mig ner och skriva något här .. första doppet för sommaren 08 är avklarat och det skedde i varamon i torsdags .. det pressades ordentligt och badades duktigt .



Annars så har det även varit helg
Och igår så bjöd My in till grillfest .. riktigt trevlig kväll tycker jag som avslutades med en snabb efterfest hos korvgubben på stora torget .. drog sedan hem till mackan och slaggade.
och idag vaknade jag upp hemma hos mackan lite små seg och fruktansvärt ont i knät , första tanken .. " vad gjorde jag med mitt knä igår egentligen? " efter att jag tänkt klart drog vi till donkan för lite frukost och sedan bar det av hemmåt.

Har tydligen varit fruktansvärt allergisk idag med och nyst runt 70 gånger ... men vem räknar .. finns inget bättre än pollen !

Foo Fighters .. SAJJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback