Martin Bodén -

Sjukt roliga festivaldagar

Då var man hemma från borlänge och peace and love festivalen , det har varit ett par sjukt roliga dagar med mycket roligt folk mycket bra musik och en massa alkohol och en hel del sunkande.
Kaggen har även den växt en hel del dessa dagar då det endast har blivit snabbmat ,alkohol, godis och typ ingen sömn.
Men en sjukt lyckad festival med massa roligt folk .. en del var dock väldigt speciella.

Anlände hem igår obeskrivligt sliten och sunkig, det första jag gjorde när jag kom hem var att käka o sätta mig ner i min fotölj för att invänta fotbollen .. tog ungefär 5 min sen somnade jag men vaknade lagom till slutsignalen !
tydligen trött imorse med och sov till klockan halv 4 ungefär.

just nu sitter jag bara här förkyld sliten och längtar faktiskt tillbaka till stämmningen som var.

Fem toast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback