Martin Bodén -

Lyckad midsommar

Igår var det midsommar och det firades på hemmaplan i malmslätt , det var då jag som bjöd in till fest och det blev en riktigkt lyckad kväll som bjöd på många nya och spännande öl-lekar och även mycket garv.

En stor händelse igår var även att jag igår för första gången i hela min festkarriär hade med mig en digitalkamera till en fest , kände att hemmaplan var det rätta stället att premiära och därför finns de nu en massa bilder på bilddagboken .

http://martinboden.bilddagboken.se/p/main.html



Annars så har dagen idag mest kännts som ännu en bakfyllesöndag som börjades med att jag gick upp och städade allt efter igår .. fem guldstjärnor till mig .

Kommentarer
Postat av: britta

geléråttan ffs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback