Martin Bodén -

Sista skoldagen .. underbart !

Nu är katedrallivet på ljunkan slut och de börjar nu äntligen att likna lite mer ett ljunkan liv , känns riktigt bra att ha haft sin absolut sista lektion innan sommarlovet och få ett lite extra långt sommarlov iform av lediga dagar varje dag tills sommarlovet.. underbart. 


Idag har jag först varit i skolan där det inte var allt för jobbigt utan det mest fikades och skrevs ett prov .
Efter skolan blev de till att hänga stan med Matilda .. väldigt trevligt .. hittade en hel del snyggt på stan oxå.
På kvällen blev de till att dra ut en sväng på gatorna i malmslätt med Linnéa .. oxå väldigt trevligt

Nu är jag trött och jag ska upp tidigt imorn .. fast jag är ledig .. inte ofta de händer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback