Martin Bodén -

Solpremiär

Då var det ny vecka då .. men som tur är så är det ingen jätte jobbig vecka !

Igår så hade våra lärare fått för sig att vi skulle sätta oss på en buss och åka ner till småland för att kolla på glas .. och lärarna som var helt extas kunde inte sluta le på hela dagen ... eller joo maggan kunde .
Vi var borta i typ 11 timmar varav typ 6 timmar spenderades i en svettig och sunkig buss .. låång dag ..

Idag har jag varit ledig , mycket skönt ! det var tänkt att jag skulle vara duktig och dra mig till gymmet men när jag såg solen när jag vaknade så kände jag att den lockade mer så jag tränade lite snabbt hemma och drog sedan ut och genomförde årets första riktigt solning på våran uteplats .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback