Martin Bodén -

Söndag

Då var det söndag igen och skolan börjar komma sådär skrämmande nära , dock så börjar även sommarlovet att komma nära så att jag ska inte klaga allt för mycket .

Helgen har varit bra , fest på Maxim i fredag och resten av helgen har jag istortsett bara slappt , faktiskt riktigt skönt.
För den som inte har märk det så har även bakfyllebotaren blivit nedlagt .. funkar ju ändå inte.

Och eftersom jag fortfarande heter LazyBoy på msn är jag för lat för att orka skriva något mer så därför delar jag istället med mig av denna otroligt sköna låt :

http://www.youtube.com/watch?v=WG294M_kYWM

Gick inte att lägga in den direkt direkt så ni får helt enkelt hoppas att ni orkar klicka på länken och gå in o lyssna själva.
aeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback