Martin Bodén -

Tydligen coolt att vara busschaffuör och håna folk (inlägget kan innehålla spår av hat)

Måndag idag och jag hade inte direkt någon kanonstart på denna vecka och denna måndag , det börjar med att jag glider upp äckligt seg är så seg att tiden är lite snabbare än mig så ja får slänga i vax i håret och dra till bussen ..
Väl framme vid bussen kommer jag inte långt efter den sista människan som går på och precis när jag står utanför dörren för att gå in så stänger bussjäveln dörrarna och sticker iväg , jag blir då lagom sur och skriker
-Men är du helt störd i huvudet eller ! samtidigt som jag och två kompisar som oxå är måttligt förbannade bankar på rutan för att han ska stanna och det gjorde han oxå efter några meter .. skönt då kan man gå på tänker man .. men när man närmar sig dörren igen så drar bussjäveln på och åker iväg igen , jävla skojjare.
mycket chockade och förbannade står vi 3 kvar medan bussen sakta glider iväg .. inget annat än ett stort hån där alltså.

Så de blev till att med tunga steg gå till andra sidan vägen för att sätta sig på en sunkig 213 och sedan gå från bussen till skolan .. KANONbra start på dagen .

Resten av dagen har inte varit lika hemsk .. hade en simmdate med Ullis gick bra .. som fisken i vattnet.


Kommentarer
Postat av: beccis

awe snutte :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback