Martin Bodén -

Dag 2 på lovet

Dag 2 var tydligen nån form av duktig dag då jag i behov av pengar som jag är ställde upp på att städa vårat gästrum som inte gick att komma in i för att de va så stökigt.

Efter det så kände jag att jag ändå hade varit så duktig så att ja lika gärna kunde fortsätta med de och har därför suttit nu och pluggat teori 3 timmar i streck. tydligen fetaste påsarna under ögonen nu.. kan jämföras med peace and love påsarna som var så stora att folk försökte gömma sina öl i dem.

Kommentarer
Postat av: britta

jag fick plats i gästrummet. har du tagit bort överbevakningskamerorna?

förresten, det var alltså DU som snodde all min öl.....letade just efter den. (dåligt skämt av mig)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback