Martin Bodén -

Förjävla rolig körlektion idag tydligen

Idag på min körlektion fick jag till uppgift att först skjutsa en väldigt förvirrad utlänning till ikano efter att utlänningen tjatat om att få skjuts. De blev tillslut full bil med två körskolärare en förvirrad utlänning och en skicklig bilförare om jag får säga de själv då.
Halvägs till ikano frågar min lärare vart han vill bli avsläppt och utlänningen börjar då skrika något i stil med:
-"buss.. vänt.. buss.. inte .. nej.." ingen fattade någonting av vad han denne stackare försökte få fram och när jag sedan stannade vi ett rödljus försökte min lärare få svar: "Ska du av vid en busshållsplatsi ikano?" frågade han fundersamt
-"okej okej" utbrister utlänningen stressat knäpper upp bältet o springer ur bilen mitt i vägen.. trevlig kille sa jag då och dem andra höll med.

Resten av körlektionen var oxå kul, fick sitta o lyssna på medans körskolelärarna satt o diskuterade lite speciella elver som dem hade.. min favorit var tjejen som hade tagit 70 lektioner men visste knappt hur man skulle göra vid ett rödljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback