Martin Bodén -

Bra drag!

Det blev igår inte riktikgt som det var planerat och det fick därför bli en lite impuls inspirerad kväll som visade sig bli en sjukt rolig kväll.. lite höjdpunkter från kvällen :

-Satt och hängde lite offside vid stångång för att få så mycket sol som möjligt och sedan frysa ihjäl när den väl försvinner.
-Britta skryter om att hon har skruvkork på ölen och jag försöker desperat få upp dem och skär upp alla fingrar så blodet sprutar och britta inser att "det var visst inte skruvkork"
-Gick in på ett solarie och satte oss för att fortsätta förfesten i ett lite varmare ställe.
-Ogge glider in på 55an och lyckas få ett halv hockeylag att bli utslängda utan att bli det själv.
-Ludde raggar på engelska tjejer och beställer öl genom att säga "one big strong" osv.
-Vi lär de engelska tjejerna lite bra svenska ord såsom "hej men nej" 
-Jag försöker att lära dem lite mer användbara ord så som "stekarbrillor" och "stekare".. utan lyckat resultat.
-Jag ringer till Ange och pratar in meddelande och står tydligen och disktuerar tiden i ca 1 min med någon random människa .. bra meddelande.
-Ludde drar ner brallorna och strippar utanför platens
-Britta blir uppraggad och en kille friar till henne i korvkön
-Tappar ut en massa småpengar i taxibilen påvägen hem medan brille tappar en massa lök




Bra soliarehäng


"hej men nej!"


Kommentarer
Postat av: britta

haha bästa på länge! varför missade jag luddes stripp?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback