Martin Bodén -

Superskiva på ingång

Jag ska sätta ihop den ultimata sommarskivan med mina bara händer, den skivan kommer inehålla så mycket bra musik att den kommer troligen utses till århundrates sommarskiva och bli mer uppmärksammad än solen i år. Skivan beräknas att vara klar i mitten av maj då den noggrant måste gå´s igenom och kollas igenom efter diverse mindre vattentäta låtar inför den kommande badsäsongen..skivan kommer inte finnas att köpas utan kommer att befinna sig i min bilstereo större delen av sommaren eventuellt kommer den också att befinna sig i diverse festivalstereor (stavningskontroll tack)

Kommentarer
Postat av: britta

Jag ska sätta ihop den ultimata sommarskivan med mina bara händer, den skivan kommer -innehålla- så mycket bra musik att den kommer troligen utses till -århundradets- sommarskiva och bli mer uppmärksammad än solen i år. Skivan beräknas att vara klar i mitten av maj då den noggrant måste -gås- igenom och kollas igenom efter diverse mindre vattentäta låtar inför den kommande badsäsongen..skivan kommer inte finnas att köpas utan kommer att befinna sig i min bilstereo större delen av sommaren eventuellt kommer den också att befinna sig i diverse -festival-stereos-



där har du stavningskontrollen. du ser vilka ord jag ändrat va? för övrigt, trevligt med en skiva, men mina är alltid bäst. sry mate

Postat av: Martin

tackar ödmjukast

2009-04-29 @ 23:02:24
URL: http://martinboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback