Martin Bodén -

Walk the mile

Efter att ha legat hemma och inte rört mig mer än ca 1 cm igår så har jag idag känt mig lite lite rastlös.. brittfisken ringde o hetsade om en glass på bosses och då jag inte hade mer för mig än att kolla på en film ja sett 3 gånger tidigare åkte ja in o mötte upp denna byggjobbare (som tydligen Åt glass och förbrännde den tydligen genom att gå några mil med enbart en benvila på 3 min... men vem räknar?
Brittfisken förklarade sin kärlek till ett par gäss och sa att hon ville ta en bild när hon höll om denna fågel.. det ville dock inte fågeln..därför blev de ingen bild på detta.








Kommentarer
Postat av: britta

det syns ju att solen lyser iaf. tr'äningsvärk idag din late jävel? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback