Martin Bodén -

Lite impulsvolleyboll

Rev av lite impuls volleyboll igår för första gången i mitt liv. och för första gången på typ 3 år tog jag fram cykeln ur förrådet dammade av den hoppade upp på sadeln och cyklade tsm med mallan the man in till stan för att möta upp de andra, ja ni hörde rätt jag cyklade! anledning till cyklingen var för att jag skulle kunna fira det fina träningspasset på volleybollplanen med en eller två öl efteråt, vilket jag oxå gjorde.

Matchen då, den är det ingen som riktikgt vet hur den slutade då räkningen dog ut efter 10 min men det var en jämn kamp med bländande spel ifrån båda lagen... mestadels, en och annan snedspark bjöds ju på oxå.. ja man får köra med fötterna också!
Kvällens ord: Score och bark

Kommentarer
Postat av: mallan "the man"

var det mallan the man som skiftade humör under kvällens gång och var sur när hon cyklade hem eller? fats inte så sur så att hon väser fram saker mellan ihop bitna tänder, det får thessmo stå för

2009-08-04 @ 17:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback