Martin Bodén -

Tydligen impulstisdag

Skulle idag följa med linnea som stöd i hennes shopping på stan på grund av diverse rastlöshet i arbetslöslivet och denna stadsrunda som inte skulle kosta mig mer än 20 kr i parkeringspengar förvandlades sanbbt till något helt annat och efter diverse rassel på kontot stod jag sedan med ett par nya skor samt en ny klocka men 1500 kr fattigare, "har tydligen fått lön idag" sa jag och beundrade mina inköp... samtidigt som jag häpnades lite granna av linneas inköp på 3500 kr på bara några få timmar!

Firade dagens kap med några kalla goda öl på ågatan oxå för att fullgöra dagen.. det var trevligt men insåg just att tjejen på ur och penn har ställt om min klocka fel så jag måste nu sätta mig lite halvt onykter och börja pilla om tiden på den.. det var då en jävla tjej i affären att krångla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback