Martin Bodén -

Tydligen nån form av socker-bingolottokväll

Ikväll blev det tydligen nån form av vuxenkväll och diverse bingolotter inhandlades av mig jerry thessmo och emlia för att huggas in på! Då ingen riktikgt var med på hur detta spel gick till och kunde dominera med sina kunskaper uppstod nån form av panik när det visade sig att man var tvungen att riva och slita för att ens få upp lotten och efter halva första lottdragningen kunde vi stressa igång medan våra pizzor stod och kyldes på sidan om!

Hatet mot programlederen växte sig starkae och starkare under kvällen och tillslut utbröt till och med håra ord som "jag hatar henne!" alla chokades först över det brutala ordvalet men valde sedan att instämma, personen i fråga som skrek uttalandet vill vara anonym.. eller ja jag minns inte vem det var helt enkelt!

Vuxenkvällen förvandlades snabbt till någon form av sockerkickkväll och bjöd på diverse kortspel tills allt språade ur och skämten var på såkallad "doggy nivå". Även musiken gjorde sitt bästa för att höja våra trötta huvuden ur sina dvalor och komma i stämmning, med ett tiotal fjortislåtar på tal på East Fm kunde vi inte annat än känna oss stora & vuxna där vi satt och spelade kort.

Jag förlorade förövrigt kortspelet med cirka 100 poäng, kung är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback