Martin Bodén -

Vad hände egentligen igår?

Det hela var tänkt att det skulle bli en relativt lugn kväll med några öl bland trevliga människor, det hela slutade med att jag, jerry & emilia sitter fulla som sprutor i en svarttaxi några timmar senare.. som även visade sig vara sveriges skönaste svarttaxi nisse och vi ville nästan inte gå ur bilen så trevligt det var!

Men kvällen började iaf med att jag & jerry gled in mot stan för att möta upp thessmo och lite classmates till henne, gick och satte oss och lät pengarna rulla tsm med ölen som flödade på riktikgt fint! runt 5 öl senare begav vi oss för ytterliggare lite billig öl på 55an där ölen fortsatte att flöda, flaska efter flaska lämnde vårat bord tommare än någonsin.. sedan gick det bara utför på den vägen och efter att ha blivit utslängda från 55an för att de tydligen stängde blev de lite fyllekäk i form av korv och sedan hemfärd! alla var fulla som sprutor och jag var den enda som kunde njuta och leva på att jag faktiskt var ledig imorn så att jag kunde sova hur länge jag ville.. och njöt i morse gjorde ja verkligen! men nu är jag äckligt bakis.. på en torsdag! vad i helvete?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback