Martin Bodén -

1000 inlägg senare

Då är man tillbaka i bloggandet igen efter en lite kortare period med blogguppehåll för att avnjuta lite julfirande! julfirandet är nu passerat skulle man kunna säga och man kan såhär i efterhand konstatera att det har varit på topp och det har varit ett par riktikgt underbara och klockrena dagar tsm med nära o kära! 

Och inte nog med det så är det en storslagen comeback i bloggen efter julfirandet, detta inlägg är ju nämligen mitt inlägg nummer 1000.. detta innebär alltså för den som tänker till på några få sekunder innan jag berättar exakt va de innebär...så nu säger jag, det innebär att jag skrivit 1000 inlägg på 3 år.. såhär i utvärderingstider känns detta nästan lite dåligt med tanke på att det är ju typ vad blondinbella skriver på en månad..(detta är ej bevisad fakta och me detta menar jag att denna fakta är ej googlad och kan därför inte bekräftas men en vild gissning) bra talat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback