Martin Bodén -

Bra helg!

Helgens äventyr börjar närma sig sitt slut och man kan med detta konstatera att det har varit en vit helg för min del något som kändes riktikgt bra efter alla hårda helger som har passerat, och med tanke på att vi var ute och släckte törsten i torsdags med några goda öl på stan så flöt denna helg på fint utan ångest över utebliven alkohol.

I Fredags var det med slitna kroppar vi steg upp för att inhandla diverse julklappar jag madde o jerry offrade oss för att handla.. 2 affärer senare var vi klara, efter dessa blev det lite härligt jäs på donken och sedan skjutsade vi hem jerry till sitt och jag och min snygging fortsatte hem till henne där det tydligen powernapades framför diverse brasor efter att ha varit i kylan hela dagen och resten av kvällen blev riktik lugn och skön vilket oxå behövs ibland och i fredags var verklgen en sån kväll så det kändes niiiiice.. och så var man ju med mycket gott sällskap oxå!

I Lördags klev man tydligen upp i 17 minusgrader och åkte iväg och brände av några heta timmar på jobbet för att under kvällen sedan agera någon form av telefonväxel och styra upp diverse aktiviteter och det hela slutade med en mycket trevlig filmkväll hemma hos praktis med gänget och med diverse chips och dipp.. trevlig och skön kväll även denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback