Martin Bodén -

En liten update över äventyren

Då var man återigen hemma och kan klottra ner några rader i Sveriges mest lästa blogg.. det har varit ett par dagar med full rulle som man kan säga såhär i juletid (rulle-julinslagspapper är ofta utformade som en rulle) men det hör inte hit! För att ni ska få en blick in i min vardag slänger jag upp en update:

I Fredags blev det först en sväng på stan med min favorit där "jag ska bara kolla" var planen, det hela slutade 5 plagg senare och en tusenlapp fattigare men det var trevligt iaf! på kvällen slog jag någon form av rekord i att göra mig iordning snabbt och imponerade stort på madde, senare på kvällen drog vi oss hem till fia för att säga hejdå till henne och önska henne lycka till i staterna i hustet brevid obamas..är de oxå vitt? mycket trevlig kväll iaf!

På lördag var det med en sjuklig huvudvärk jag klev upp och slängde i mig "frukost" dvs två slevar yougurt..stavning? google? orkar inte.. efter några få timmars sömn och åkte sedan iväg och jobbade för att sedan stressa hem och åka direkt vidare på julbord med jobbet.. det blev oxå en mycket trevlig kväll och blev tydligen bjuden på ett antal öl samt shot och kände mig därför väldigt nöjd med tillvaron.. sen blev det till att vingla hem till min sötis och ge henne lite fyllepussar för att sedan vakna upp jobba och nu sitta här lite lääätt sliten sådär!

Men good times!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback