Martin Bodén -

Grannfejden del 5 - livstecken

Just som jag skulle förklara denna grannfejd för över och lämna denna bloggföljetång bakom mig inträffade något oväntat.. ett mycket startk livstecken från min granne ovanifrån som inte visat sig levande på ca en måndad chockade mig djupt i söndagsnatt.

Klockan var runt halv 2 på natten och det skulle sovas, stängde av allt o släckte som vanligt men möttes av en mycket otrevlig och oväntad överrasking när jag tillslut la mig i sängen, grannjävlen dunkade på musik som om han aldrig hört musik förut i hela sitt liv! då jag insåg att klockan var halv 2 på natten ökade ilskan drastiskt och ja bestämmde mig för att jag var tvungen att göra något för att visa mitt missnöjje! Efter länge övervägande om det var värt att starta datorn och dra på högsta volym på stereon och riskera att väcka min päron bestämde jag mig sedan för att utföra en mindre våldsam och ett mer diskret klagåmål till grannarna och ställde mig genast upp i sängen och bankade stenhårt i taket i hopp om att ungjävlen skulle stänga av sin förbannade musik!

Efter detta attentat la jag mig ner i sängen igen och inväntade resultat..efter noga lyssnade kunde jag konstatera ännu en seger till mig då han stängde av musiken eller bara sänkte till jävligt låg volym, kunde då stolt vända mig om och sova med tanken i huvudet att det är fortfarande jag som regerar denna grannfejd som tydligen nu lever igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback