Martin Bodén -

Mr idé

Jag har fått en idé på en ny grej som jag tänkte att jag skulle börja med här i bloggen, då det varje helg uppkommer en massa sjukt roliga citat under mindre nyktra förhållanden som bara går till spillo tänkte jag att jag varje helg ska dela med mig lite av dessa ofta otroligt klockrena kommentarer och utse den bästa helt enkelt.. allt för att kanske återigen rädda den där ångesten på söndagseftermiddagen när ni glider in på min blogg och ser något pinsamt citat och tänkte "ja jävlar.. de finns de som är värre!" om ni nu tänker så är det troligen för att ni innehåller en sjukt massa söndagsångest...vilket vi alla gör..fan..

Ber även om ursäkt för att jag slängde in världens kanske fulaste skylt men jag hade sjukt tråkigt!! återigen tar jag verkligen avstånd till denna skylt även om det är jag själv som skapat den i ren ångest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback