Martin Bodén -

Mr odräglig tydligen

orden räcker inte till för att beskriva eller ens komma i närheten av att beskriva hur sliten jag faktiskt är för tillfället efter gårdagens "lugna kväll" som bara skulle innehålla några få öl på stan eftersom det var jobb som gällde idag.. det hela slutade många för många öl senare däckandes i en taxibil påväg hem till min sötis efter att ha varit lite odräglig i ett par timmar...som tur var hade jag ju min underbara flickvän som räddade min kväll från att sluta i kaos! Det är nu med darrande fingrar och halvstängda ögon detta inlägg klottras ner i bloggen efter 5 timmars jobb

Planen nu efter diverse käk samt lite härlig powernap på ca en timme är att åka hem till min favvotjej och pussa lite på henne samt fortsätta mitt bakfyllegäs och samtidigt fylla i luckorna från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback