Martin Bodén -

Efterlysning!

Jag letar desperat efter mitt kära imunförsvar som är på rymmen!
Imunförsvaret sågs senast hängandes utanför en korv kiosk för några år sedan och försvann sedan spårlöst, ingen har varken hört eller sett några spår.
Imunförsvaret passar in under beskrivningen väldigt svag och dålig effekt och har varit eftersökt och saknad i några år nu. Har du tips som kan hjälpa mig i mitt sökande är du skyldig att höra av dig till mig omgånende!
Jag kan nås dygnet runt på mejladressen: Förkyld_kille_söker_imunfö[email protected]

OBS!
Endast seriösa svar tack!

Kommentarer
Postat av: britta

sug av han inne på barcelona så kanske du får tillbaka de. om inte annat 2 kr billigare korv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback