Martin Bodén -

Humör på hög nivå!

Två sjukt klassiska och roliga klipp skapade av Sveriges utan tvekan Roligaste kille!
R.I.P


-Hej vad tycker damen om sveriges television.. nöje
-*skakar på huvet*
-Vad tycker dem om dig då?
__________________________________________________
-Hej hörredu har du lärt dig att dansa efter radion?
-Nej
-Ja du verkar ha fått med störningarna oxå





-Vad heter du
-No coments
-Du är ju så jävla sur att de luktar sälodling

_____________________________________________________________
-Jag är alldelles ensam,
-Kommer ihåg min sexuella debut, då var jag oxå helt ensam.. bara jag och högerhanden


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahaha jag klarar de inte, sitter och skakar av skratt xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback