Martin Bodén -

Klassisk filmkväll och rådjursdate på vägen

helgens planering är att denna helg ska vara vitare än mjölk och det går ju faktiskt enligt planerna.
Denna alla hjärtans dag spenderades först på jobbet och sedan drog ja o milla hem till britto och myste med hennes nalle..eller ja jag gjorde det, milla sov mest. Blev att kolla på klassiker som Smala sussie och Fucking åmål.. hetsades vilt om 90-talet och hur fula alla var då osv.

Påvägen hem mötte jag två stycken rådjur i mörket.. inte samtidigt dock .. men dem gillar tydligen mig, eller så gillar dem bara att springa framför min bil.


Kommentarer
Postat av: britta

haha trevligt med rådjursdejt! men du. det finns till och med folk som dödar sig själva, ta det lugnt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback