Martin Bodén -

Signerat Lillkusin oskar eklund

hej hej jag är martins lillkusin han lät mig gästblogga här på hans berömda blogg, som alla linköpingsbor läser, själv är jag från STHLM  fint fint. ja ni vet säkert att alla stokholmare är difare, jag blev chockad i gårkväll när djurgården förlorar mot täljetattare men men. så det blir kvalserien igen men jag ser fram emot matcen mot AIk funder på att gå, ja det börjar bli vår nu så isbjörnarna börjar försvinna. i dag har jag åkt skriskor med min far, när man åker i solljuset och njuter så vill man kuna göra det utan att flygplanen ska väsnas så förbannat. så tappade jag stäminigen och ville där ifrån men min pappa ville stanna kvar. men precis när vi var klar att gå så kommer det en amerikansk turist som vill låna pappas klubba och min pappa som är så snäll lånar ut sin klubba. så man fick sitta och frysa igen. sen går det ganska lång tid så det var nästan så att isbjörnarna kom fram men efter en timmes kallhet kom truisten tillbaka med klubban, så då fick man äntligen lämmna isplanen. jag det finns inte mycket mer att säga så hej då            


Kommentarer
Postat av: ÅTF

Vem är telgetattaren till vänster? Dressar med sin Terrace tröja? Grattis mannen du stödjer AIK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback