Martin Bodén -

Tjuvlyssnat igen

lyckades vässa örat och höra ett sånt där kul bussnack igen, denna gången utspelade det sig på buss 572 mot malmslätt där en tjej kliver på pratandes i en mobil som hon riktikgt skriker ut orden i så att det inte skulle undgå någon att hon faktiskt hade en mobil, samtalet då? joo det lät ungefär såhär:
-Alltså shit, jag har typ värsta pedofilen på typ 45 år efter mig som vill ha sex me mig o grejer
-Vi snackade lite och han frågade efter mitt nummer och grejer .. ja bara.. alltså shit va äckligt
-Han ville typ ringa mig och säga gonatt och grejer .. skit äcklig


Efter dessa meningar kopplade jag till eran besvikelse bort samtalet, orkade inte med denna ljusa stämma som skar i öronen toppat med dessa små fjortismeningarna.. nej !


Kommentarer
Postat av: Britta

ja blev typ lika äcklad när du sa gonatt till mig en gång. SHIIIIT assså


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback